lauantai 21. syyskuuta 2013

Kauppareisun kuteet ja kesäloma!

 Laittoman pitkä postaustauko. Päivät ovat vain imaisseet otteeseensa,mutta nyt olen kesälomalla. Olin unohtanut(!) muutaman pitämättömän lomapäivän ja nyt nautimmekin niistä. Kotiin on kertynyt muuten jos jonkinmoista DIY-projektia, olen ehkä maailman paras ideoimaan mutta häntäpäästä toteuttamaan.

Tänään startattiin kauppareisulle heti aamusta ja E:lle valikoitui päälle yksi mun suosikkiyhdistelmä. Ralph Laurenin jakku, miksei mulla ole tota?! Ja alle Polarn O Pyretin ihana neulemekko,jalkaan Petit By Sofie Schnoorit ja she was good to go.
Assessorisointi by E herself;)






 A:n kuteet edustavat toista päätä ja toista suosikkityyliäni  lasten pukeutumisessa eli raitaa ja raikkaita värejä. Brädi-fanilla on räppimiehen lippa tietenkin päässä ja perus Polarn O Pyretin raitapaita ja slimmit farkut. Samaa sukua mutta hieman eri maata olivat lasten kuteet mutta mun lemppareita tyylillisesti molemmat=)
Mitenkäs meidän Nikonin säädöt, kohdallaan? Täytynee mennä isin valokuvauskouluun.
Parasta lauantaita teille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti