lauantai 5. heinäkuuta 2014

Äitiysvaatteista





Lähestytään raskauden puoliväliä ja olen ostanut kaksi äitiysvaatetta,molemmat muutamalla eurolla Hennesin alesta enkä oikein pidä niistä (miksi ostin?). Kahdessa aiemmassa odotuksessa olen pärjännyt melko hyvin ihan omilla vaatteillani, kesän lapsia molemmat niin mekot ovat olleet helppoja.
Päälläni oleva paita on ehdoton luottovaatteeni tällä kertaa (H&M), se on minulle kokoa liian suuri joten palvelee loistavasti juuri nyt. Käytän normaalistikin melko matalia housuja ja vatsan ollessa vielä korkealla on housut menneet vielä sujuvasti kiinni.

Topshop on ykköskohteeni jos päädyn hankkimaan äitiysvaatteita,oltiin mietitty Tallinnan reissua vielä heinäkuulle mutta pitäisköhän kuitenkin mennä Tukholmaan;) H&M:n äitiysvaatteet ei jostain syystä ole oikein mun makuun, Lindexiltä löytyy myös mallisto mutta olis kiva päästä kokeilemaan ja heillä ne löytyy ainoastaan netistä.
Talveksi mulla on takki valmiina, ostin sen kahden raskauden jälkeen (!), en kylläkään äitiystakiksi. Popin parkatakki minkä valmistus kuulemaa lopetettiin ja olin sitä ihaillut,voiko sanoa vuosia, ja alesta xs vihreänä lähti mukaan pari vuotta sitten.




2 kommenttia:

  1. Sä oot vaan niin top-1 mun raskausvalikossani!! Kaunis ja tyylikäs mut onnellinen ihana.
    Terkuin Kaimasi

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihana kaimaseni <3 Helle on ihanasti sekoittanut sun pään;)

    VastaaPoista